13-15 вересня
2022, КИЇВ, МВЦ
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
13-15 вересня
2022, КИЇВ, МВЦ

Вогняний дракон Heineken

Китайське агентство spud-studio розробило дизайн для пива Heineken CHINA. При розробці візуалізації Heineken Chinese, перед дизайнерами стояло завдання не втрачати впізнаваності бренду, але одночасно надати йому китайського колориту.

Дракон – один з найвідоміших символів Китаю. Саме тому фірмова зірка Heineken поєднується із зображенням «золотого дракона», який уособлює благополуччя та велич. Всередині зірки зображено полум’я, яке символізує китайську культуру, яка подібна золоту та не боїться вогню.

У цих символах також простежується алегорія зіткнення китайської та західної культур.

Джерело: https://www.packagingoftheworld.com/

ВСІ НОВИНИ