13-15 вересня
2022, КИЇВ, МВЦ
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
13-15 вересня
2022, КИЇВ, МВЦ

В американському агентстві Chase Design Group зробили редизайн напоїв Nesquik

Розчинний напій Nesquik уперше з’явився на ринку в 1948 році, а готові напої — в 1983 році. Знаменитий «талісман» бренду — кролик Квікі (Quiky) — вперше з’явився в рекламі на телебаченні в 1973 році. Через зростаючу конкуренцію в категорії готових напоїв, де представлені кави, енергетичні напої та протеїнові коктейлі, компанія Nestlé була змушена визнати, що бренд потребує змін.

З роками Nesquik перетворився з ностальгічного напою на поживний снек для людей будь-якого віку. Новий дизайн мав зробити Nesquik сучаснішим, вловивши при цьому енергію і дух бренду, але так, щоб він не здавався дитячим, пише Upakovano.ru. В результаті команда дизайнерів визначила основні аспекти бренду: кролик Квікі як символ, фірмові жовто-сині кольори і характер логотипу.

Щоб зробити бренд помітнішим на полицях, була застосована стратегія спрощення, яка сфокусована на персонажі Квікі та ключовому жовтому кольорі.

ВСІ НОВИНИ