08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ

Urban Eaters – швидко, зручно, сучасно

Австралійське дизайнерське агентство Motor Brand Design розробило назву, брендинг та упаковку для нової лінійки готової їжі компанії ALDI China, продукція якої продається у магазинах Шанхая (КНР). Продукт орієнтовано на молодих сучасних китайських фахівців, які живуть та працюють у швидкому темпі. Вони більш мобільні та схильні до експериментів, навіть у традиційних питаннях їжі.

Це головна ідея та концепція торговельної марки Urban Eaters – зручно та швидко поїсти, «що заманеться, коли заманеться, де заманеться».

Головні герої бренду – «Чоловік-виделка» і «Жінка-виделка» – символізують західну їжу та культурні зміни молоді Китаю, яка останнім часом віддає перевагу виделкам замість традиційних паличок для їжі.

У лінійці представлені страви західної кухні. Країну походження відображає фон з відомими пам’ятками, костюми персонажів та прапор на скутері. До речі, скутер є символом Шанхая, оскільки в цьому місті їх мільйони.

Бренд Urban Eaters та його креативна упаковка відразу завоювали популярність, асортимент продукції постійно зростав, та на сьогодні зріс більш ніж учетверо з моменту своєї першої появи на полицях магазинів.

Джерело https://worldbranddesign.com/

ВСІ НОВИНИ