Замовити стенд Замовити квиток
ВЕРЕСЕНЬ
2024, КИЇВ

Упаковка японського морозива закликає увімкнути уяву

Агентство Wonder Machine Studio (Таїланд) розробило дизайн упаковки для японського морозива.
Усі інгредієнти та сировина в складі цього продукту натуральні — тільки морозиво та свіжі фрукти, жодних штучних добавок або харчових барвників.
Характеристики морозива втілені у дизайні упаковки. Переважає білий колір, який говорить про натуральність складу. Лаконічна яскрава графіка відображає продукт, який входить до складу морозива, та повідомляє про смак, який чекає на покупця.
Морозиво позиціонується як продукт для гурманів, які цінують шедеври кулінарії, а слоган на упаковці закликає покупця увімкнути свою уяву.
https://www.packagingoftheworld.com/2020/02/fruit-stop-popsicle.html

ВСІ НОВИНИ