Замовити стенд Замовити квиток
ВЕРЕСЕНЬ
2024, КИЇВ

У британському агентстві Boundless Brand Design оформили готові коктейлі Beefeater Gin and Tonic

Готові коктейлі від Beefeater виходять на ринок численних країн, починаючи з Європи і закінчуючи Австралією і Новою Зеландією. Перед дизайнерами стояло завдання розробити помітний на полиці готовий коктейль, який сподобається шанувальникам джину. Фахівцям агентства Boundless вдалося створити упаковку преміум-класу, яка відразу ж «взаємодіє» з покупцем. І все завдяки модним кольорам і унікальним ілюстраціям, пише Upakovano.ru.

Засновник і креативний директор Boundless Хеміш Шенд (Hamish Shand) зазначив: «Ми з радістю попрацювали з Beefeater над запуском першого представника довгої лінійки новаторських продуктів. Серед інших продуктів категорії, яка сьогодні стрімко завойовує популярність, цей готовий коктейль — візуально сміливий і привабливий. А отже, він виділяється на полиці та привертає увагу споживача».

ВСІ НОВИНИ