08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ

Технології: McDonald’s і Starbucks планують використовувати багаторазові стаканчики з GPS-мітками

Про пілотний експеримент з використання розумних стаканчиків у мережевих кав’ярнях у Сан-Франциско та Пало-Альто (Каліфорнія) розповів Bloomberg. Усі стаканчики будуть виготовлятися з пластику та оснащуватися RFID-мітками та QR-кодами для відстеження. Основна ідея проекту — уможливити подальше повторне використання стаканчиків, оскільки щороку ці мережі викидають мільярди одноразових стаканчиків на смітник.

Після покупки кожен клієнт щоразу скануватиме код, коли братиме стаканчик у кав’ярні та викидатиме його.

Стаканчики можна буде викидати у спеціальних пунктах, які встановлять у цих містах. За задумом авторів роботи, цифрове відстеження допоможе визначити точки, в яких покупці не повертають стаканчики — у таких районах компанії встановлять більше пунктів для збирання.

На сервери кав’ярень будуть надходити дані про переміщення кожного стаканчика — починаючи з моменту його продажу і закінчуючи його утилізацією у спеціальний сміттєвий бак. Щойно компанії отримають сигнал, що стаканчик опинився у переробному баку, співробітники заберуть його та зможуть використовувати знову.

https://hightech.fm/

ВСІ НОВИНИ