Про пілотний експеримент з використання розумних стаканчиків у мережевих кав’ярнях у Сан-Франциско та Пало-Альто (Каліфорнія) розповів Bloomberg. Усі стаканчики будуть виготовлятися з пластику та оснащуватися RFID-мітками та QR-кодами для відстеження. Основна ідея проекту — уможливити подальше повторне використання стаканчиків, оскільки щороку ці мережі викидають мільярди одноразових стаканчиків на смітник.
Після покупки кожен клієнт щоразу скануватиме код, коли братиме стаканчик у кав’ярні та викидатиме його.
Стаканчики можна буде викидати у спеціальних пунктах, які встановлять у цих містах. За задумом авторів роботи, цифрове відстеження допоможе визначити точки, в яких покупці не повертають стаканчики — у таких районах компанії встановлять більше пунктів для збирання.
На сервери кав’ярень будуть надходити дані про переміщення кожного стаканчика — починаючи з моменту його продажу і закінчуючи його утилізацією у спеціальний сміттєвий бак. Щойно компанії отримають сигнал, що стаканчик опинився у переробному баку, співробітники заберуть його та зможуть використовувати знову.
https://hightech.fm/