Замовити стенд Замовити квиток
ВЕРЕСЕНЬ
2024, КИЇВ

Супермаркет в музеї

Лондонський Музей дизайну перетворився на супермаркет з продуктами в дизайнерських упаковках. Музеї та арт-простори в Лондоні зачинені для відвідування до 17 травня. Музей дизайну спільно з Bombay Sapphire вирішив підійти до цієї проблеми креативно. Оскільки обмеження роботи роздрібних магазинів було знято 12 квітня, сувенірний магазин музею перетворився на поп-ап супермаркет. У ньому продаються товари першої необхідності, упаковані у витвори мистецтва.

Супермаркет відчинено лише п’ять днів — з 21 по 25 квітня. Інсталяція, яку оформила дизайнерка Каміль Валала (Camille Walala), дозволяє відвідувачам придбати лімітовані серії товарів, які стануть у нагоді вдома і водночас є артоб’єктами.

Серед товарів можна знайти рулони туалетного паперу від Мікаели Єрвуд-Ден (Michaela Yearwood-Dan), банки з чаєм від Кетрін Плам (Katherine Plumb), засоби для чищення від Джесіки Уорбі (Jessica Warby), пакети з хлібом від Шарлоти Еді (Charlotte Edey) та лімітовану серію джину Bombay Sapphire від Рафа Мерсі (Ruff Mercy).

Всі кошти від продажу товарів підуть до Фонду дизайнерів та художників-початківців.

ВСІ НОВИНИ