Замовити стенд Замовити квиток
ВЕРЕСЕНЬ
2024, КИЇВ

Статистика ринку етикетування продукції

AWA (Alexander Watson Associate) опублікувала 14-е видання глобального щорічного огляду етикетування та декорування продукції (Global Annual Review Labeling & Product Decoration), де зафіксовано стійке зростання ринку.

У дослідженні розглядаються різні аспекти теми, що стосуються основних форматів етикеток – самоклейких етикеток, етикеток з нанесенням клею, рукавних етикеток, вплавлених етикеток (IML) – та їх характеристик у ланцюжку постачання.

За оцінками AWA, у 2019 році світовий попит на етикетки склав близько 66 216 млн м2, що на 3,2% більше, ніж у попередньому році. Ці цифри відносяться до всіх технологій нанесення етикеток. При цьому 40% цього обсягу припадає на самоклейкі етикетки, 35% – на етикетки з нанесенням клею, 19% – на технології рукавних етикеток.

На регіональному рівні країни Азії мають найбільшу частку від загального обсягу ринку – 45%, Європа – 25%, Північна Америка – 18%, Південна Америка – 8%, Африка і Близький Схід – 4%. Дослідження документує дані до пандемії COVID-19, проте AWA надасть усім передплатникам оновлений аналіз впливу COVID-19 на ринок етикетки вже у третьому кварталі 2020 р.

Джерело: https://news.unipack.ru/

ВСІ НОВИНИ