08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ

Склотара – вибір екологічно обізнаних споживачів

За інформацією європейської організації друзів скла Friends of Glass, серед 10 тис. споживачів у 13 європейських країнах було проведено опитування. Його ініціаторами були Friends of Glass та Європейська асоціація виробників склотари Feve зі штаб-квартирою у Брюсселі (Бельгія).

Дослідження показало, що люди стали купувати більше продуктів у склотарі. Половина споживачів зараз купує більше продуктів у скляній тарі, ніж три роки тому. У той же час 9 із 10 осіб рекомендують скло як найкращий пакувальний матеріал друзям та родичам: спостерігається зростання на 11% порівняно з 2016 р. Ці результати можна пояснити повною придатністю скла до вторинної переробки та вищою обізнаністю споживачів у питаннях захисту довкілля.

Міхаель Делле Сельве (Michael Delle Selve), старший менеджер зі зв’язків з громадськістю Feve, прокоментував результати опитування: «Сьогодні, коли ми готуємося відзначити наступний День Землі, нам приємно бачити, що в Європі рівень збору склотари з метою вторинної переробки становить 76%, і що переваги склотари та переробки скла дуже добре сприймаються споживачами. Наша мета – досягнення рівня збору склотари у 90%, а також повна переробка зібраної склотари станом на 2030 р. Для цього люди повинні не просто переробляти склотару, а переробляти її більше та краще».

Джерело: https://news.unipack.ru

ВСІ НОВИНИ