Замовити стенд Замовити квиток
ВЕРЕСЕНЬ
2024, КИЇВ

Пивний бренд випустив пляшки з перевернутими етикетками

Каліфорнійський виробник пива Stone Brewing, заснований в 1996 році, запустив рекламну кампанію Leave No Stone Unturned (що в перекладі з англійської означає «використовуй кожну можливість», а буквально «переверни кожен камінь»), посиливши повідомлення перевернутими етикетками на пляшках.

Пляшки з перевернутими етикетками з’явилися в магазинах в середині червня без пояснень, захопивши фанатів зненацька. Потім Stone оголосив, що етикетки залишаться перевернутими на якийсь час, надихаючи покупців подивитися на Stone з нової перспективи. «Помилка» була створена, щоб пролити світло на всі «промахи», зроблені на сьогодні, які дозволили компанії виробляти краще пиво. Роки спроб і помилок гарантували, що кожна деталь — від пошуку інгредієнтів до дистрибуції та сервісу — була ретельно продумана.

Перша рекламна кампанія була створена разом з креативним агентством Big Family Table. Джерело: mmr.ua

ВСІ НОВИНИ