13-15 вересня
2022, КИЇВ, МВЦ
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
13-15 вересня
2022, КИЇВ, МВЦ

Новий напій від PepsiCo

PepsiCo представив новинку ─ функціональні напої Soulboost. Новий бренд – це суміш газованої води, натуральних соків та інгредієнтів, які розслаблюють або піднімають настрій.

Дизайн упаковки виконано в абстрактному стилі, де яскраві плями символізують фрукти та ягоди, що входять до складу продукту. Бренд Soulboost представляє два різновиду напою: «Розслаблення» та «Поліпшення настрою». У напої, що піднімають настрій, додано імбир, а розслабляючий варіант містить теанін.

«Під час пандемії сучасний покупець все частіше цікавиться продуктами, що забезпечують добре самопочуття. Зростає попит на товари, які допомагають розслабитися або підняти настрій», – коментує появу нового продукту Емілі Сілвер (Emily Silver), віце-президент PepsiCo.

ВСІ НОВИНИ