Замовити стенд Замовити квиток
ВЕРЕСЕНЬ
2024, КИЇВ

Інтелектуальна упаковка для JÄGERMEISTER

Нова рекламна кампанія Jägermeister під назвою The Secret is Ice Cold зосереджена на активному та інтелектуальному пакуванні. Вона заохочує споживачів класти пляшки Jägermeister у морозильну камеру, щоб відкрити прихований код і отримати шанс виграти спеціальні призи.

Коли напій досягає оптимальної температури – -18ºC, на чутливій до температури задній етикетці пляшки відображається секретний код, який потім споживачі можуть використовувати для перевірки на веб-сайті, щоб дізнатися, чи виграли вони якісь призи. AIPIA не впевнена, яка компанія виготовила етикетку для цієї рекламної акції, але це новий поворот до етикеток з термохромними фарбами, які взяли на озброєння кілька великих брендів алкогольних напоїв і газованих напоїв, таких як Coors і Coca-Cola.

Бренд випустив 500 тис. пляшок у Великобританії для рекламної акції та має понад 1500 доступних призів.

Джерело upakjour.com.ua

ВСІ НОВИНИ