Нова рекламна кампанія Jägermeister під назвою The Secret is Ice Cold зосереджена на активному та інтелектуальному пакуванні. Вона заохочує споживачів класти пляшки Jägermeister у морозильну камеру, щоб відкрити прихований код і отримати шанс виграти спеціальні призи.
Коли напій досягає оптимальної температури – -18ºC, на чутливій до температури задній етикетці пляшки відображається секретний код, який потім споживачі можуть використовувати для перевірки на веб-сайті, щоб дізнатися, чи виграли вони якісь призи. AIPIA не впевнена, яка компанія виготовила етикетку для цієї рекламної акції, але це новий поворот до етикеток з термохромними фарбами, які взяли на озброєння кілька великих брендів алкогольних напоїв і газованих напоїв, таких як Coors і Coca-Cola.
Бренд випустив 500 тис. пляшок у Великобританії для рекламної акції та має понад 1500 доступних призів.
Джерело upakjour.com.ua