08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ

Heineken відмовиться від пластикових кілець на упаковках пива

Компанія Heineken UK оголосила, що до кінця 2021 року припинить продавати упаковки пива, які скріплено за допомогою пластикових кілець або целофанової обгортки. Реалізація програми стартує у Великої Британії у квітні 2020 року. Завдяки цьому компанія скоротить кількість використовуваного пластику на 517 тонн на рік.

На реалізацію програми компанія витратить £22 млн, які скерує на реорганізацію виробництва на трьох британських заводах. Пластикові кільця та обгортку замінять упаковкою з цупкого картону, придатного для повної переробки. Спочатку компанія змінить упаковку брендів Heineken, Foster’s і Kronenbourg 1664, а пізніше зміни торкнуться інших марок пива. «Це те, чого наші споживачі хочуть і чекають від нас. Ми працювали над цим і проводили тести інноваційної упаковки протягом трьох років», – заявила голова маркетингової служби Heineken Сінді Тервоорт.

ВСІ НОВИНИ