Компанія Heineken UK оголосила, що до кінця 2021 року припинить продавати упаковки пива, які скріплено за допомогою пластикових кілець або целофанової обгортки. Реалізація програми стартує у Великої Британії у квітні 2020 року. Завдяки цьому компанія скоротить кількість використовуваного пластику на 517 тонн на рік.
На реалізацію програми компанія витратить £22 млн, які скерує на реорганізацію виробництва на трьох британських заводах. Пластикові кільця та обгортку замінять упаковкою з цупкого картону, придатного для повної переробки. Спочатку компанія змінить упаковку брендів Heineken, Foster’s і Kronenbourg 1664, а пізніше зміни торкнуться інших марок пива. «Це те, чого наші споживачі хочуть і чекають від нас. Ми працювали над цим і проводили тести інноваційної упаковки протягом трьох років», – заявила голова маркетингової служби Heineken Сінді Тервоорт.