13-15 вересня
2022, КИЇВ, МВЦ
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
13-15 вересня
2022, КИЇВ, МВЦ

Дизайн ювілейної колекції Borjomi присвячений 130-річчю виробництва

У 2020 році у Borjomi ювілей — 130-річчя виробництва. На честь цієї події бренд вирішив оновитися, нібито причепурився до свята. І попри те, що «ювілей» звучить старомодно, нова лімітована колекція виглядає свіжою і сучасною. На основі комунікаційної платформи «А ти з характером» був розроблений дизайн для пляшок і банок, враховуючи емоції споживачів, світові тренди і зберігаючи впізнаваність бренду.

Звичні споживачам логотип, олень і колір «Georgian Green» поступово стають іконами сучасної культури. У новій колекції олень співіснує з цифрами 130 в динамічній композиції, що відповідає актуальним трендам графічного дизайну. Крім того, така композиція передає сенс постійного розвитку Borjomi протягом усіх 130 років. Холодна палітра кольорів зберігає молодість і свіжість упаковки, а вкраплення теплих відтінків пожвавлюють всю композицію.

Borjomi — це бренд з довгою історією, який вміє утримувати до себе інтерес, постійно оновлюючись і самовдосконалюючись. Подібно до своєї цільової аудиторії, він дуже активний і юний, незважаючи на своє 130-річчя — саме це і передає лімітована колекція. Ніхто не знає, як ще дивуватиме бренд, але очевидно, що ця колекція вдалася на сто відсотків, адже для Borjomi 130-річний ювілей — це тільки початок.

ВСІ НОВИНИ