Замовити стенд Замовити квиток
ВЕРЕСЕНЬ
2024, КИЇВ

Дизайн для ТМ Templier розробили в Fabula Branding

Клієнт виводив на ринок білоруську торгову марку сиру сегменту «середній плюс». Продукт потребував гучної назви, слогану та дизайну упаковки, які розповіли б про його переваги – оригінальну технологію виготовлення, гідну якість та смак.

Компанія Fabula Branding розробила стильний, лаконічний образ сучасної ТМ сиру, створеного за особливим рецептом. Милозвучний нейм відсилає до часів зародження європейських традицій сироваріння. Тамплієри – лицарський орден Середньовіччя, який асоціюється з таємними знаннями, доблестю, моральними цінностями.

Логотип складається зі шрифтового блоку та геральдичної ілюстрації – символу надійності, довголіття. Цю ідею також транслює слоган «Благородство. Витримка. Честь». Візуально чисте рішення легко адаптується до різних видів і розмірів упаковки, а також дає можливість виведення на ринок інших видів сиру – відмінність буде у кольорі. Джерело upakovano.ru

ВСІ НОВИНИ