08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ

COVID-19 – ринок упаковки зростає

За інформацією www.neue-verpackung.de з посиланням на дослідження ірландської компанії Research and Markets (Дублін), у період пандемії світовий ринок упаковки, за попередніми прогнозами, зросте з 909,2 млрд дол. США у 2019 р. до 1012,6 млрд дол. США до 2021 р. Дослідження базується на щорічних темпах приросту ринку в 5,5% як найімовірніших для даного періоду. В разі розвитку ситуації за найкращим сценарієм зростання становитиме 9,2%, за найгіршим сценарієм – 2,2%.

До найважливіших чинників зростання пакувальної галузі належать збільшений попит на упаковку для товарів повсякденного попиту (FMCG) та фармацевтичну упаковку, а також збільшення продажів у електронній торгівлі у зв’язку з режимом ізоляції.

При розгляді ринку за типами матеріалів прогнозується, що у цей період на ринку упаковки домінуватиме пластик. Пластмаса визначається як необхідний матеріал. Впроваджуються різні заходи, щоб або тимчасово зняти заборони на одноразові пластикові пакети, або призупинити виконання національних законів щодо заборони пластику. Оскільки під час кризи збільшується попит з боку багатьох кінцевих споживачів, використання пластикової упаковки також значно зросте.

У звіті представлені кілька провідних гравців на ринку упаковки, в тому числі такі компанії як Amcor (Австралія), Ball Corporation (США), Bizongo (Індія), International Paper (США), Tetra Pak (Швейцарія), Berry Global Inc. (США), DS Smith Plc (Велика Британія), Mondi Group (Австрія), Macfarlane Group Plc (Велика Британія) і Smurfit Kappa (Ірландія). Вони ухвалили короткострокові, середньострокові та довгострокові стратегії зростання, такі як збільшення виробництва, партнерські відносини та ін., щоб ефективно обслуговувати своїх клієнтів і збільшувати свою майбутню частку ринку.

Джерело: https://news.unipack.ru/

ВСІ НОВИНИ