13-15 вересня
2022, КИЇВ, МВЦ
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
13-15 вересня
2022, КИЇВ, МВЦ

Coca-Cola: новий дизайн – новий смак

Coca-Cola оновила дизайн упаковок, а також представила новий смак фірмового напою – кавовий. Тепер версії напою з вишневим смаком відрізнятимуться пурпурним кольором банок із білим логотипом, а варіанти без цукру – із чорним. Пляшки та банки ванільного напою будуть пофарбовані у кремовий колір. Про це виробник повідомив на своєму сайті.

Крім того, упаковка вишнево-ванільної Coca-Cola поєднає два відтінки. У компанії заявляють, що новий дизайн дозволить покупцям з першого погляду визначити смак та вміст цукру у напоях.

Банки та пляшки у новому дизайні почнуть з’являтися на полицях магазинів наприкінці січня. Тоді ж надійде у продаж напій із кавовим смаком.

Джерело  upakovano.ru

ВСІ НОВИНИ