Замовити стенд Замовити квиток
ВЕРЕСЕНЬ
2024, КИЇВ

Брендинг: Дизайн логотипу McDonald’s змінився у бразильських соцмережах

McDonald’s розділив арки свого логотипу через коронавірус. Підрозділ McDonald’s у Бразилії вирішив наочно продемонструвати своїм відвідувачам, наскільки зараз важливо дотримуватися ізоляції. Про це пише портал AdAge.
Через поширення коронавірусу уряди багатьох країн запровадили карантин, закликаючи громадян залишатися вдома. Щоб підтримати цю ініціативу, бразильський McDonald’s та агенція DPZ&T розробили новий логотип бренду для соцмереж.
«Золоті арки», що утворюють літеру M у логотипі, вирішили розділити, щоб продемонструвати важливість соціальної ізоляції в умовах пандемії. На якусь мить ми розлучені, щоб завжди бути разом, відзначили автори кампанії. Дизайн логотипу змінився тільки для іконок соцмереж, у ресторанах вивіски залишилися такими, як раніше.
Для довідки: водночас креативний директор зі Словенії Ure Tovrlja обіграв тему карантину, дещо змінивши візуалізацію логотипів відомих брендів. Кола Mastercard та олімпійські кільця тепер підтримують безпечну відстань одне від одного, русалка Starbucks має захисну маску, а силует Джеррі Веста у логотипі NBA байдикує перед ноутбуком. LinkedIn тепер LinkedOut, а логотип Corona Extra повідомляє «Потрібне нове ім’я».

ВСІ НОВИНИ