08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ

Автомати Fru&Tube з продажу свіжих фруктів

Фермери Соня Мото та Сезар Галлардо, які вирощують фрукти в Іспанії, вирішили освоїти вендинг-бізнес. Оскільки щорічно доводиться викидати багато дрібних фруктів, які не відповідають стандартним розмірам, але при цьому зазвичай найсмачніші, фермери вирішили реалізовувати такі фрукти за допомогою автоматизованої торгівлі.

На розробку способу розміщення фруктів у автоматах пішло два роки, а на розробку дизайну, отримання патенту для упаковки та виробництво перших пристроїв самообслуговування пішло ще чотири роки.

Пластикова упаковка дозволяє уникнути удару при падінні під час видачі товару. Температура всередині автомата знижується для збільшення терміну зберігання фруктів до 15 днів, а низький вміст кисню в упаковках сприяє уповільненню процесу перезрівання фруктів. Прозорий контейнер зручної форми, який легко вставляється у підстаканник авто, є запорукою успішної реалізації фруктів Fru&Tube на автозаправних станціях. Упаковка також відмінно підходить для перенесення фруктів у рюкзаку або сумці. Вартість одного пластикового контейнера становить 1-2 євро, причому найдорожчими є полуниця та вишня.

Зараз у Мадриді вже працює 12 фруктових вендинг-автоматів Fru&Tube, які можуть продавати кісточкові фрукти, банани, томати черрі, хурму, абрикоси, а також соки, горіхи та сухофрукти.

ВСІ НОВИНИ