08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ
Замовити стенд Замовити квиток
Замовити стенд Замовити квиток
08-10 вересня
2020, КИЇВ, МВЦ

100-річний ювілей «Лідського квасу» відзначили редизайном продукту

«Лідський квас» — один із найстаріших брендів Білорусі — відзначає 100-річчя. З нагоди ювілею в компанії провели редизайн, зробивши акцент на віковій компетенції бренду та довірі кількох поколінь. Змінився логотип, зовнішній вигляд продуктів, а незабаром квас із Ліди розпочне нову комунікацію від свого імені.

Якість та смак «Лідського квасу» підтверджено численними нагородами. Продукт постачається до 11 країн, серед яких Німеччина, Грузія, Ізраїль, Литва, Польща, Росія. Загалом на експорт у 2019 році пішло понад 50% всього виробленого в Ліді квасу.

З нагоди 100-річчя компанія провела редизайн. У першу чергу було змінено логотип бренду. Зображення Лідського замку, що розповідає про тісний зв’язок із Лідою та підкреслює багату історію продукту, стало виразнішим.

Оновився й зовнішній вигляд самої продукції. Тепер на етикетках «Лідського квасу» одне з центральних місць відведено зображенню свіжоспеченого хліба. Так у компанії підкреслюють натуральність продукту. З цією ж метою до зображення на етикетці додано колосся. Крім того, всі пляшки «Лідського квасу» відзначені спеціальною медаллю «100 років», яка нагадує про довгу історію бренду.

Після редизайну бренд вибудує нову комунікацію, через яку буде доносити свої основні цінності: справжність, довіру, щирість і актуальність.

ВСІ НОВИНИ