Виробник соусів Heinz вигадав унікальний пазл із 570 деталей однакового червоного кольору – традиційного кольору кетчупу. Створенням головоломки займалося агентство Rethink Canada.
У Facebook компанія повідомила, що почала роздавати пазл у 17 країнах світу. Всього було випущено 57 упаковок на честь 57 різновидів кетчупу.
Heinz відомий як виробник кетчупу в класичних скляних пляшках, з яких кетчуп ллється дуже повільно. За допомогою однокольорового пазла компанія вирішила пожартувати над цією особливістю.
У Instagram компанії сказано: «Heinz знає, що хороші речі вимагають часу. І зараз у всіх нас є трохи більше часу. Тому ми створили це. 570 шматочків, і всі червоного кольору Heinz. Скажіть нам, із ким ви б хотіли покінчити, і ми відправимо вам 1 із 57 пазлів».
Щоб виграти одну з цих головоломок із «набором для тортур», потрібно було прокоментувати у Instagram Heinz пост із червоною коробкою.