Бренди можуть втратити споживачів через надмірну упаковку. Виробник паперової та картонної упаковки Mondi попереджує, що у сучасному світі, де усі піклуються про навколишнє середовище, надлишкова упаковка може стати негативним фактором. За даними онлайн-опитування фірми Ipsos MORI у Великої Британії серед 2 тис. споживачів у віці від 16 до 75 років, більшість готові перейти на інший бренд, якщо він буде використовувати менше упаковки, пише Upakovano.ru.
Коментуючи результати опитування, Сара Сайзер (Sara Sizer), директор з маркетингу та зв’язкам з громадськістю Mondi, зазначила: «Приємно бачити, що споживачі готові зробити вибір на користь більш екологічної упаковки. Брендам результати дослідження говорять про важливість відповідального ставлення до розробки та виробництва упаковки ».