Британська мережа супермаркетів Morrisons відмовляється від чорних пластикових лотків для пакування власних торгових марок.
У Morrisons почали фасувати готові харчові продукти у пластикові лотки, які на 85% складаються з переробленого матеріалу.
Звичайна чорна пластикова упаковка фарбується з використанням вуглецевого пігменту. Це означає, що оптичне сортувальне обладнання на переробному підприємстві «не бачить» його. Через це чорна упаковка відправляється на звалища або спалюється.
Цей захід дозволить Morrisons збільшити кількість упаковки, що перероблюється, на 4 000 тонн, а це становить 7,4% від усього пластику, який використовується у мережі супермаркетів щорічно. Відмова від чорного пластику є частиною стратегії Morrisons зробити всю упаковку перероблюваною, компостованою або багаторазовою до 2025 року.