Замовити стенд Замовити квиток
ВЕРЕСЕНЬ
2025, КИЇВ

УПАКОВКА, ЯКА ЗАОХОЧУЄ ПИТИ БІЛЬШЕ ВОДИ

Berry Global Group об’єдналася з норвезьким брендом Aquafigure, щоб випустити нову лінійку багаторазових пляшок для води.

Пляшки можуть похвалитися «унікальним» дизайном змінних 3D-карток для пляшок, щоб заохотити молодих людей пити більше води.

Призначений для створення «пляшки для життя», 330-мілілітровий контейнер виготовлений із тритану, що не містить бісфенолу А. Його описують як широко перероблюваний і схвалений харчовими продуктами співполіефір, який може витримати «сотні циклів миття в посудомийній машині». Ковпачок виготовлений із мономатеріалу – поліпропілену.

Дизайн пляшки дає змогу вставляти та міняти запатентовані картки для ПЕТФ-пляшок Aquafigure у міру зміни смаків і тенденцій споживачів. У Berry пояснили, що точні внутрішні вимірювання гарантують, що картки для пляшок є самодостатніми та залишаться на місці незалежно від кута.

Детальніше: www.upakjour.com.ua

ВСІ НОВИНИ