Компанія Smurfit Kappa випустила нову лінійку упаковок eBottle для швидко зростаючого онлайн-ринку напоїв. Новий асортимент включає в себе екологічні рішення для одиночної та групової упаковки, включаючи пляшкову упаковку Rollor, BiPack і вкладку Pop-up.
Стрімке зростання електронної торгівлі через пандемію Covid-19 відбувається у всіх секторах, у тому числі і на ринку напоїв. Зокрема, онлайн-продажі алкогольних напоїв у Європі зросли на 34%, що обумовило попит на екологічну, довговічну і зручну для споживача упаковку, яка захищає продукт під час транспортування.
Дослідження серед споживачів, які було проведено Smurfit Kappa, показує, що понад дві третини (69%) споживачів віддають перевагу паперовій упаковці.
Крім eBottle, Smurfit Kappa також пропонує ряд автоматизованих рішень для оптимізації процесів упаковки. Запуск цієї лінійки продукції є доповненням до асортименту продукції Better Planet Packaging, більш екологічної та виробленої з відновлюваної та придатної до вторинної переробки сировини.