Barilla, бренд, який більше, ніж будь-який інший символізує Італію, запустив нову глобальну стратегію та архітектуру бренду. Мета проекту розповісти унікальну історію бренду, про палке кохання до пасти та про лідерські позиції на ринку.
Як у фільмі, тривалістю майже у 150 років, об’єднуючим елементом оповіді є чистий блакитний колір – колір італійського неба. Він об’єднує все: ретельно оброблені пшеничні поля, виробництво макаронних виробів та любов до них тисяч сімей, які насолоджуються смаком пасти.
Тепер на упаковці макаронних виробів Barilla особливий відтінок блакитного італійського неба в літній день. Компанія прощається з традиційним синім кольором та замінює його більш світлим відтінком, повним емоцій та щедрості. Відтепер у всьому світі цей небесно-блакитний колір характеризує упаковку Barilla та прославляє італійський смак улюбленого бренду макаронних виробів.