Споживачі у країнах ЄС раптово збільшили закупівлю упакованих овочів та фруктів. Це призвело до різкого зростання попиту на пакувальні матеріали та змусило постачальників шукати резерви з використання пакувальних ліній та потужностей.
Про це повідомляє AgroPortal з посиланням на EastFruit.
Як відзначають аналітики, у перший же день карантину в Україні з’явилися подібні тенденції. Упаковані овочі та фрукти доволі швидко зникали з полиць.
На думку представників роздрібних мереж, деякі споживачі побоювалися купувати вагову продукцію в умовах карантину з приводу коронавірусу, адже до овочів та фруктів теоретично могли торкатися інші люди, імовірні носії вірусу. Відповідно, попит на упаковану продукцію істотно збільшився.
Якщо у країнах ЄС майже вся картопля та овочі борщової групи продаються упакованими, то відсоток упакованої продукції в цій групі в Україні залишається порівняно невисоким. Це передусім обумовлено великою різницею в ціні між упакованими та ваговими овочами.
«Ще менше продається в Україні упакованих яблук, бананів та інших фруктів. Однак коронавірус може стати відправною точкою для зміни цих тенденцій та дозволить компаніям, що продають лінії, обладнання та витратні матеріали для пакування, наростити обсяги продажів», – вважають аналітики.