Агентство Reynolds and Reyner розробило дизайн для морозива «Три Ведмеді» в новій, оригінальній стилістиці.
Ключовими завданнями агентства стали об’єднання різних за дизайном продуктів та передання в упаковці тих емоцій, які відчуваєш, коли їси морозиво. Так з’явилася чітка графічна ієрархія: більшу площу дизайнери віддали яскравим паттернам, винесли новий логотип «Три Ведмеді» на білу плашку, а на чистому білому фоні розмістили найсмачніше – морозиво. Вийшло яскраво та емоційно, а головне – абсолютно несхоже на конкурентів.
Фото морозива графічно посилюються поданням інгредієнтів, які вирішують відразу два завдання: підказують покупцеві смак і викликають бажання терміново його скуштувати. За середнього цінового сегменту, морозиво «Три ведмеді» тепер виглядає більш преміальним, ніж раніше. Вийшла смачна упаковка для смачного морозива!