Зміни у споживацьких вподобаннях є одним із наслідків пандемії коронавірусу, пише інформаційний партнер виставок Inprodmash & Upakovka портал Мир Упаковки. Так, наприклад, стрімко скоротилися спонтанні покупки питної води в ПЕТ-тарі невеликого обсягу.
Попит на ПЕТ-гранули має виражену сезонність. З підвищенням температури у квітні-травні Європа починає споживати більше ПЕТ-тари. Продажі бутильованої води та газованих напоїв зростають не тільки завдяки погодним умовам, але також і на тлі шкільних канікул та розпалу туристичного сезону. На три літніх місяці припадає 43% туристичних поїздок Європою (у 2019 році це 1,5 млрд ночівель). У цей період споживання бутильованої води та напоїв досягає максимуму: споживачі побоюються пити воду з крану поза межами своєї країни та віддають перевагу безпечній продукції.
За даними дослідницької організації ICIS, на сьогодні імпорт азіатської сировини до Європи стрімко впав порівняно з аналогічним періодом минулого року. Ціна на ПЕТ-гранули залишається на рекордно низькому рівні. Останній сплеск попиту зафіксовано в березні, коли споживачі робили запаси харчових продуктів.
«Нормального» туристичного сезону вже не передбачається. Кількість авіарейсів у квітні склала лише 5% від торішнього рівня, активність поїздок відновиться не раніше жовтня – за найоптимістичнішими прогнозами. В Європі попит на ПЕТ-тару втримається на колишньому рівні лише в країнах з розвиненим внутрішнім туризмом: Нідерландах, Німеччині, Бельгії та Данії.