Martell, один з найстаріших виробників коньяку у світі, напередодні свят випустив свою продукцію в подарункових упаковках. У лімітованій колекції Martell відроджує свою ініціативу Martell Exclusives у співпраці з трьома відомими людьми з трьох континентів.
Оформленням Martell Blue Swift займався американський репер і посол бренду Quavo: він прикрасив етикетку і коробку символами хіп-хоп культури, а також додав QR-код, який при скануванні смартфоном «оживляє» дизайн у віртуальній реальності.
Пляшка Martell Noblige розписана китайською модельєркою Анхель Чен, яка об’єднала у своєму дизайні «традиційні китайські мотиви і сучасну західну естетику».
Останній коньяк серії, Martell Cordon Bleu, прикрашав французький художник П’єр Марі. Він розробив відразу два оформлення: The Vine and the Oak з червоно-золотими узорами з листя та виноградних лоз і The Epic Voyage із зображенням кораблів, поїздів та повітряних куль.