Найкращою роботою на пакувальному конкурсі Pentawards 2021 став дизайн упаковки для рому Eminente Reserva. Ця робота отримала діамантову нагороду. Над дизайном працювали фахівці британського агентства Stranger & Stranger і власник бренду Moët Hennessy.
На фронтальній етикетці розміщені логотип бренду й опис продукту. Для цього використовуються конгревне та блінтове тиснення, тиснення золотою фольгою. Контретикетка має вигляд квитка на поїзд. Це своєрідне запрошення у світ дикої природи Куби. Індивідуальний номер робить кожну пляшку унікальною.
Фактура пляшки недаремно нагадує шкіру крокодила. Продукт присвячений острову Ісла де ла Хувентуд, де мешкають кубинські крокодили.
Джерело: https://news.unipack.ru