Дедалі більше брендових компаній розміщує на своїх упаковках QR-код. На тему користі переходу покупця за цим кодом на цільовий ресурс будь-який маркетолог може прочитати багатогодинну лекцію.
Наприклад, компанія Nestle на упаковках своїх безглютенових пластівців наводить QR-код для отримання додаткової інформації про те, як вести здоровий спосіб життя без глютену. А Cadbury через QR-код, розміщений на упаковках шоколадних кульок, надає доступ до своєї ігрової платформи. Іспанська компанія Carmencita, виробник спецій, пропонує користувачам, які відсканували код, різні прості відео-рецепти з використанням їх спецій. Також з рецептами можна ознайомитись, перейшовши за кодами, розміщеними на банках із пастами британської компанії Belazu. Виробники граноли Raw Press Boost через QR-код пачках свого продукту надають доступ до оновлюваного комплексу фізичних вправ.
Таким чином, QR-код надає виробникам практично необмежену кількість варіантів його використання. Для дитячих продуктів це може бути короткий мультфільм або розмальовка, яку можна скачати і роздрукувати. Для дієтичних товарів – більш докладна інформація про дієту чи фізичні вправи. А варіант рецептів підійде взагалі практично для будь-якого продукту харчування.
QR-код можна вбудувати в дизайн, зробити акцент у дизайні на отриманні додаткової інформації і таким чином залучити покупців саме до свого продукту.
Джерело: packaginginsights.com.