Компанія McDonald’s Germany почала продаж деяких гамбургерів, не у звичних коробочках, а в папері з трави. Таким чином компанія підкреслює своє прагнення до екологічної стійкості та до скорочення відходів упаковки.
Нові технології і використання трав’яних волокон у папері дозволяють заощаджувати велику кількість енергії, води та CO2. Крім того, при виробництві такого матеріалу не використовують хімічні речовини. Цей папір містить 20% трави, має ліцензію FSC і не потребує довгих транспортних маршрутів. Завдяки заміні звичайної упаковки німецьких гамбургерів (Deutschlandburger) на трав’яний папір кількість пакувального матеріалу скоротилася майже на 70%.
Станом на 2025 р. вся торгова упаковка має складатися на 100% із поновлюваних, перероблених або сертифікованих матеріалів. «Як лідер на ринку громадського харчування, ми прагнемо активно працювати над скороченням відходів пластику та упаковки. В майбутньому ми будемо використовувати менше пакувального матеріалу і пропонувати все більше і більше гамбургерів у альтернативній упаковці, такій як інноваційний обгортковий папір», ─ каже Хольгер Бек (Holger Beeck), голова правління McDonald’s Germany LLC.