Середземноморці пишаються своїм кліматом та своїми оливками, які дійсно дуже смачні.
Іспанська компанія Borges International Group випустила нову лінійку продуктів в яку увійшли оливки та маслини. Крім того, була розроблена нова стратегія комунікації та особливе позиціонування на ринку.
Так як компанія відома в усьому світі своїми типово середземноморським продуктами, для нової лінійки продуктів обрано назву Mediterranean Snacking (Середземноморська закуска). Три види оливок в упаковках дойпак, виконано в єдиному стилі, але в різних кольорах, що підкреслює особливості кожного продукту. Дизайн упаковки розроблено в іспанській студії Vibranding
В результаті отримано ряд упаковок з елегантним і характерним дизайном, що виділяє їх серед інших продуктів на полицях магазинів.
Крім цього, було розроблено POS-матеріали для Mediterranean Snacking – набір для «гурманів-інстаграммеров», що люблять фотографувати свою їжу, в який входять коробка з оливками, невелика скатертина, коктейльні палички та інструкції про те, як приготувати ідеальну «середземноморську закуску» в будь-якому куточку світу.