Компанія Nestlé Confectionery, що займається виробництвом продуктів харчування та напоїв, оголосила про зміну упаковки для продуктів бренду Quality Street і KitKat.
За словами фірми, Quality Street тепер пакуватиме свої цукерки в паперову упаковку яка скручується і яку можна переробити. Nestlé прагне виключити понад 2 млрд одиниць упаковки з ланцюжка постачання Quality Street, замінивши подвійний шар фольги та целюлози паперовою обгорткою.
Продукція іншого бренду, KitKat, буде упакована в обгортки, які на 80% складаються з полімеру, який можна переробити. Nestlé повідомила, що розгортання флагманських продуктів KitKat розпочнеться цього місяця та буде завершено до 2024 року для всієї лінійки продуктів.
Цей крок узгоджується з постійними зусиллями Nestlé, спрямованими на зменшення впливу на навколишнє середовище та підтримку циклічної економіки шляхом зменшення використання первинних полімерів та збільшення переробки.
Джерело upakjour.com.ua