У британському агентстві Family (and friends) створили новий брендинг і дизайн упаковки для заморожених пирогів The Harry Pie Store. Відтепер бренд має назву Le Petit Pie, а упаковка повідомляє про високу якість вмісту.
Бренд The Harry Pie Store був заснований у Лондоні Клодом Херрі (колишнім шеф-кухарем мішленівського ресторану у Франції). Клод і його дружина Дженні робили пироги вручну з інгредієнтів преміальної якості, проте дизайн упаковки не відображав переваг.
У новій назві бренду (Le Petit Pie) дизайнери об’єднали його французьке та англійське коріння. У складі пирогів — овочі та фрукти, вирощені у Великій Британії, а також найкраще французьке борошно. На лицьову сторону упаковки винесено короткий перелік інгредієнтів, який говорить про натуральність і якість.
Джерело: unipack.ru