Білоруська агенція Fabula Branding розробила дизайн упаковки для нової лінійки українського шоколаду Millennium.
Шоколадна фабрика Millennium поставила завдання розробити дизайн упаковки для ексклюзивної колекції шоколаду без цукру. Агенція Fabula Branding мала відокремити продукт від інших лінійок бренду та адаптувати його для нової цільової аудиторії.
Для вирішення цього завдання дизайнери зробили візуальний акцент на барвистих фотографіях какао-бобів, щоб підкреслити «чистий» склад шоколаду.
Новий дизайн оформлення сприяє відокремленню від інших продуктів Millennium. А візуальні константи — стильний гротескний шрифт, логотип та загальна лаконічність — допомагають ідентифікувати вже знайомий споживачам бренд.
https://marketing.by/