Замовити стенд Замовити квиток
ВЕРЕСЕНЬ
2025, КИЇВ

Конкурс упаковки Dieline Awards 2020 оголосив переможців

Американське пакувальне видання Dieline провело конкурс Dieline Awards 2020. Це 10-й ювілейний конкурс, на який було представлено 1400 робіт із 21 країни. Були обрані 94 переможці. Цього року головними критеріями стали інновації, пакувальні матеріали без пластику та дизайн, орієнтований на людину (human-centric).

Найкращою роботою року названо дизайн упаковки італійської оливкової олії Figlia, розроблений міжнародним агентством Superunion. Оливкову олію у керамічних пляшках ручної роботи з дерев’яною кришкою виготовлено обмеженим накладом. Етикетка навісна, легко знімається, виконана у м’якій, витонченій манері. В основі дизайну продукту — ідея «вшанування сім’ї, жіночності та природи». Пляшки для олії створено вручну з глини, кожна унікальна та являє собою витвір мистецтва. Їх можна використовувати і надалі — наприклад, як предмети інтер’єру.

У номінації «Вибір редакції Dieline» перемогла робота Notpla, створена тим самим агентством Superunion. Як прокоментувало журі: «Трохи дивно давати нагороду проекту, єдина мета якого полягає у зникненні упаковки, але саме з цієї причини він нам так сподобався». Стартап Skipping Rocks Lab розробив інноваційний матеріал Notpla, їстівний та біорозкладний за 4–6 тижнів. Агентство Superunion розробило для проекту айдентику.

За результатами конкурсу міжнародне агентство Superunion названо «Студією року». Разом з «Найкращою роботою» та «Вибором редакції» це агентство цьогоріч вибороло 4 нагороди. У 23 його офісах, що знаходяться у 18 країнах, працюють близько 750 дизайнерів.

З усіма переможцями можна ознайомитися на сайті видання Dieline.

ВСІ НОВИНИ