В рамках своїх заходів зі скорочення кількості одноразової упаковки, компанія Nestlé встановила в магазинах багаторазові дозатори для продажу розчинної кави та кормів для домашніх тварин. Дозатори уможливлюють здійснення покупок без одноразової упаковки.
Для придбання різних видів розчинної кави Nescafé та корму для кішок Purina покупці можуть принести власні багаторазові контейнери. При цьому вони отримують цифровий доступ до інформації про продукт, яка зазвичай знаходиться на упаковці (наприклад, інгредієнти, харчова цінність та термін придатності).
Співпрацюючи зі стартапом MIWA, Nestlé випробувала дозатори у трьох магазинах Nestlé у Швейцарії. Найближчими місяцями вони будуть встановлені ще в кількох точках, щоб додатково оцінити їх ефективність у запобіганні утворенню відходів упаковки по всьому ланцюжку поставок.
Елен Ланктюї (Hélène Lanctuit), керівник відділу досліджень та розробок упаковки компанії Nestlé, сказала: «Упаковка відіграє ключову роль у безпеці харчових продуктів протягом усього терміну придатності. Тому щоразу, коли досліджуються нові пакувальні системи, ми повинні гарантувати, що наші продукти будуть доставлені споживачам у безпечний і гігієнічний спосіб. Ці дозатори є новою розробкою на основі інтелектуальних технологій, що дозволяє нам забезпечувати безпеку, а також гарантувати свіжість і простежуваність нашої продукції».
Джерело: https://www.nestle.com/media/news