Coffee Mate — це вершки для кави, що користуються популярністю на ринках Мексики і Північної Америки. Традиційно вони доступні у вигляді рідини або в розчинному вигляді. Сподіваючись надати основним споживачам цього продукту ще більший вибір і завоювати ще більше споживачів, компанія Nestlé Mexico звернулася до CBA B + G із проханням розробити лінійку нових преміальних продуктів для бренду.
Мілленіали вважаються доволі вимогливими споживачами, які добре знайомі з інноваціями. Коли вони починають пити каву, їм хочеться бачити різноманітні варіанти, які допоможуть зменшити його гіркоту і кислуватість. Дослідження фахівців Nestlé визначило, що смак ванілі є найпопулярнішим серед цільової аудиторії, пише Upakovano.ru.
Наступним кроком став пошук креативних територій, а потім і візуальних концептів, які розкажуть про інноваційність продукту, посиливши враження від текстури і смаку такого давнього напою, як кава.