Компанія Heinz розпочала глобальне оновлення бренду. Тепер у дизайні всієї продукції буде присутня єдина айдентика, пише Designweek.
Оскільки компанія присутня на багатьох ринках з різними товарними пропозиціями, головним завданням під час створення базового майстер-бренду був пошук об’єднуючої теми. Дизайнери вишукували візуальний елемент, який неодмінно асоціюватиметься з Heinz. Таким елементом стала фірмова гострокутна «рамка». Новий дизайн також передбачає використання лише одного шрифту — Heinz Label, створеного для продуктів компанії.
Оновленням лого займалася агенція Jones Knowles Ritchie (JKR), яка обслуговує компанію протягом останніх 15 років.
Продукція з новим брендом вже з’явилася на полицях, а глобальний запуск буде завершений найближчими тижнями. Це перша єдина айдентика за 151-річну історію компанії.