Компанія McDonald`s оголосила про початок масштабної програми щодо зменшення використання пластику та поліпшення переробки упаковки в Європі. Кришечки для МакФлурі будуть вилучені з обігу в усіх країнах регіону, де працюють ресторани, а у Франції для холодних напоїв впровадять кришки, виготовлені з органічних волокон. Крім цього, на всіх ринках у пілотному режимі почнуть користуватися замінниками пластикових ложок для МакФлурі, новими паперовими трубочками, а також запустять програму повернення іграшок.
McDonald`s тестує нову упаковку в рамках глобальної ініціативи, що отримала назву «Кращий М» (Better M). Платформа спрямована на розвиток власних каналів постачання та переробки екологічної упаковки, а також на поліпшення якості обслуговування клієнтів.
McDonald`s розпочне пробне впровадження змін у Європі, використовуючи мережу своїх закладів для поширення успішно випробуваних практик на всьому континенті. Тестування відбуватиметься в окремих ресторанах – відвідувачам пропонуватимуть нові варіанти упаковки. Відгуки допоможуть визначити, які рішення варто впроваджувати, а які потребують доопрацювання.
До глобальної ініціативи компанії приєднується українське представництво McDonald`s. «Україна не тільки бере на себе глобальні зобов’язання корпорації щодо упаковки та переробки, а й сама ініціює зміни на краще. Ми були першою країною, в якій McDonald`s продавав морозиво МакСанді у вафельному стаканчику, а у березні 2019 року ми відмовилися від пластикових кришечок для МакФлурі. Разом із глобальним McDonald`s ми взяли на себе серйозне зобов’язання – до 2025 року ми плануємо відправляти на вторинну переробку більшість пакувальних матеріалів у наших ресторанах», – коментує Юлія Бадрітдінова, генеральний директор McDonald`s в Україні.