Британське агентство Kingdom & Sparrow розробило дизайн упаковки снеків бренду Snackzilla. Це вівсяне печиво для дітей 5–13 років. Печиво Snackzilla містить на 40% менше цукру, ніж більшість конкуруючих брендів. Також у ньому немає молочних інгредієнтів, штучних барвників, ароматизаторів і консервантів. Завданням дизайнерів було створення сучасного образу, щоб привернути увагу школярів. Водночас необхідно було підкреслити користь продукту, щоб залучити батьків.
Подібні товари з цієї ж категорії зазвичай ілюструються у «природному» стилі або у стилі «дуже мила картинка». Щоб виокремити печиво Snackzilla серед таких товарів, дизайнери використали сучасний образ у дусі коміксів з оригінальними персонажами, які задають бунтарський тон.
Згадка про користь продукту не вибивається із загального тону, а є частиною веселого образу. Упаковку печива Snackzilla зроблено без використання пластику, що також має привабити відповідальних споживачів.