Київське агентство Dozen розробило дизайн упаковки для зелених салатів, вирощених на першій у столиці вертикальної фермі «Щастя здоров’я».
Основним завданням було показати, що саме цей продукт — найсвіжіший та найчистіший серед молодих салатів, і що у такій упаковці він зберігатиметься якнайкраще.
Агентство розробило кілька варіантів дизайну: одні – з максимально прозорою упаковкою, сучасною типографікою, класичним структурованим компонуванням з елементами інфографіки, а інші— з яскравим артовим дизайном у стилі коміксів. Протестували усі варіанти.
У кожної сторони — клієнтської, агентської, дослідницької — були свої фаворити, але тестування довело, що останнє слово завжди залишається за споживачем. Лідером споживчих симпатій став варіант з максимально прозорою упаковкою. По-перше, натуральність через прозорість: покупцям дуже важливо побачити та оцінити продукт в упаковці. По-друге, споживач хоче не тільки бачити, а й знати, що йому пропонують всередині, тому була позитивно сприйнята максимальна читабельність складу салатів. По-третє, купуючи салати, споживачі поки що не готові до дизайнів «гостей-з-майбутнього» та нібито з іншої полиці: стереотипи даються взнаки. Вкотре підтвердилася істина, що простота та очевидність вибору домінують над почуттям прекрасного.
Джерело: https://dozen.agency