Яскраво-жовтий колір фону змінився на тепло-сонячний, а логотип набув пряміших і простіших форм. Новий дизайн дозволив посилити наявні якості, характеристики і властивості упаковки, завдяки яким продукцію Pretto полюбили сім’ї по всій країні.
Редизайн дозволяє залучити нових покупців, зберігши впізнаваність продукту. А його основні характерні особливості — підкреслити. Основний жовтий колір став теплішим і м’якшим. Логотип — лаконічнішим і геометричнішим. Квітами італійського прапора забарвилися літери в логотипі. Фудстайлінг робить ще більший акцент на продукт.
Основним нововведенням стало розміщення на упаковці фотографій щасливої родини Pretto — представників різних поколінь, кожен з яких має власні емоції і настрій, власний характер і смак. Сім’я, любов, щастя — найважливіші цінності бренду. Адже, як писав Лев Толстой, «всі щасливі сім’ї щасливі однаково».
Компанія Umalat вже більше 15 років виробляє свіжі сири досконалого смаку і бездоганної якості. У портфелі компанії три бренди: Unagrande, Pretto і Umalat. Продукція компанії представлена у продуктових мережах, а також використовується для приготування страв у кращих кафе і ресторанах країни.