Пивні коктейлі «Оболонь Beermix» оновили дизайн і з’явилися на полицях магазинів у свіжому оформленні.
В оновленому дизайні зберегли полігональну стилістику, яка знайшла схвалення у споживачів, але в той же час істотно її переосмислили і освіжили. В партнерстві з креативним агентством Dozen проведено майже ювелірну роботу — смакові ілюстрації чотирьох різновидів бірміксів дбайливо складені з блискучих «діамантів» у елегантну й сучасну композицію. Змінився і логотип бренду, в якому вдало поєднуються чітка контрастна графіка і жіночність заокруглених ліній.
Лінійка бренду об’єднує 4 позиції: ароматна малина, соковита вишня, освіжаючий лимон і екзотичне поєднання коли та лайму.
Джерело: Unipack.ru