Бельгійський бренд LiQ запустив оновлену лінійку алкогольного морозива з дизайном упаковки від лондонського агентства B & B studio. Морозиво LiQ створювалось як стильна, оригінальна альтернатива десертам з великим вмістом цукру.
Назва ‘LiQ’ нагадує два англійських слова: lick – лизати (як процес споживання морозива) та liquor – лікер (через вміст в морозиві алкоголю). Лінійка включає 6 позицій на основі бурбона, амаретто або віскі. Вміст алкоголю – до 5%.
Білий фон говорить про легкість складу, про низький вміст цукру. На вибір кольорової гами вплинули смаки морозива. У бренда великий, оригінальний логотип, який добре працює на запам’ятовування та впізнанність.
Потурбувалися виробники й про навколишнє середовище, вони використовують у виробництві біорозкладні стаканчики.
Jorgo Struyve, засновник LiQ прокоментував: «Оскільки ми готувалися представити новий бренд на ринку, ми знали, що нам потрібна сильна ідентичність бренду, щоб виділитися в такому конкурентному просторі. Студія B & B відмінно з цим впоралася».
За матеріалами:
https://news.unipack.ru
https://www.packagingoftheworld.com